mirrorLoad mobile navigation

Corrections and Clarifications

If we have published anything that is factually inaccurate, please contact the editor on 020 7293 3953, at ftr@mirror.co.uk?or at Readers' Editor, Daily 澳门新蒲京娱乐场, 1 Canada Square, Canary Wharf, London E14 5AP and, once verified, we will correct it here as soon as possible.

The 澳门新蒲京娱乐场 website is published by MGN Ltd. a subsidiary company of Reach PLC, which is a member of?IPSO, the Independent Press Standards Organisation.

We adhere to the Editors’ Code Of Practice as enforced by IPSO who can be contacted for advice at IPSO, Gate House, 1 Farringdon Street, London, EC4M 7LG.

Website?http://www.ipso.co.uk/ email?advice@ipso.co.uk Telephone: 0300 123 2220

How to make a?complaint.

Michael Snelling - An Apology
For the RecordRegarding an article headlined "Claudia Lawrence suspect pictured as police begin dig in his garden five years after chef vanished"
Mohamed Jamil Derbah - Clarification
For the RecordRegarding an article headlined "Gangster 'tried to blackmail Government over tape of politician abusing children''"
Mo Gilligan and Babatunde Aleshe - an apology
For the RecordOur article "Celebrity Gogglebox viewers rage as stars 'break lockdown' in each other's homes" incorrectly captioned Mo and Babatunde
Correction to an Article
Corrections & ClarificationsOn 9 April we used this incorrect image, and others, in an article entitled "Sugar?baby makes ?28k a month from husbands reveling in secret lock-down cam sessions"
Paula Bairstow - An Apology
Derek AcorahPaula Bairstow - An Apology
Meghan Markle and Prince Harry 'planning tell-all interview with US TV show'
Meghan Markle
It's been reported that the CBS host and friend of the Duchess of Sussex could be the one to grill them their plan to step down from royal duties
Crypto Millions Lotto - Correction
National LotteryCrypto Millions Lotto - Correction
Man whose 'farts can kill mosquitoes' proves to be fake news
Insects
Joe Rwamirama, 48, from Kampala, Uganda claims that his farts can kill mosquitoes up to six metres away
Danny Cipriani - An Apology
Danny CiprianiDanny Cipriani - An Apology
Richard Partington - Apology and Clarification
For the RecordAn article about Telford Council managing director?Richard?Partington?was originally published on 20 July 2019 with the headline, "Telford council boss won't give evidence at child abuse inquiry". This was incorrect and we apologise to Mr Partington for this error.? The article reported that the managing director of Telford Council,?Richard?Partington, would not have to testify at the town's sex abuse inquiry because he was no longer an employee. Mr?Partington?has confirmed that he formally agreed with the Council to give evidence at the Inquiry prior to his departure. He also confirmed that his departure from the Council was not linked to the Inquiry in any way. We are happy to clarify the position.?
Peter?Singh?– An Apology
For the RecordOn 27 October 2018, we reported that a?Dog charity?was?under investigation?over?claims that the?chief,?Peter?Singh, benefited from donations given to help abused animals
Roger and Hazel Grainger
Corrections & ClarificationsRegarding the article in the Sunday 澳门新蒲京娱乐场 of 7 July headlined "Death Row Suicide drugs on sale to teenagers"
Darren Emanuel Libel Settlement
For the RecordRegarding an article entitled 'Banker wore cop uniform and rode ex-police motorbike on commute to fool public' published on 8 February 2018
Lee Faiers - An Apology
Billie FaiersOn 1 March 2019 we incorrectly reported that?Lee?Faiers, the father of Billie?Faiers, was barred from boarding her wedding flight to the Maldives because he was too drunk.
John Bishop – Correction
John BishopJohn Bishop – Correction
IPSO upholds prison visit complaint against mirror.co.uk
Corrections & ClarificationsFollowing an article published on 22 October 2018 in mirror.co.uk, headlined ”Adam Johnson prison visitor insists she’s NOT his girlfriend despite repeated trips to see him”, a woman complained to the Independent Press Standards Organisation that the publication had breached Clause 9 (Reporting of crime) of the Editors’ Code of Practice.
Lee Walton - an apology
Roxanne PallettLee Walton - an apology
Sean Price, an apology
Corrections & ClarificationsOn 18 and 19 December 2016 we published a series of articles in the Daily 澳门新蒲京娱乐场 and? mirror.co.uk ?which wrongly led readers to believe that?Sean?Price, previously Chief Constable of Cleveland Police, had abused his position whilst Chief Constable by being involved in the illegal processing of a 澳门新蒲京娱乐场 journalist's mobile phone records.????
Aurelie Eboue - an apology
Emmanuel EboueOn 24 December 2017 we published an article about ex-Arsenal footballer Emmanuel Eboue under the headline "Skint Arsenal defender Emmanuel Eboue hides from bailiffs, sleeps on pal's floor and can't afford washing machine".
Terry Oliver – an apology
Corrections & ClarificationsOn 27 October we published an article headlined "Family get Halloween fright as they spot 'headless' man walking down street."
James Haskell: An Apology
James Haskell
We apologise to him for this error
Roy Ramm – an apology
Metropolitan PoliceTop cop commended
IPSO upholds sperm donor complaint against 澳门新蒲京娱乐场.co.uk
IPSOThe complaint was upheld, and mirror.co.uk has been required to publish this ruling as a remedy to the breach of the Code.
Families who lost loved ones in 'Dr Opiate' scandal may never get compensation
Hospitals
New rules planned by Health Secretary Jeremy Hunt to cap legal charges mean court costs would exceed payouts
XML 地图 | Sitemap 地图